elahlberg.blogg.se

Ljus och härlighet i fina tider.

OKEJ

Publicerad 2014-01-16 09:08:26 i Allmänt,

Jag bara skriver nu, från hjärnan. Hjärtat är lite frånkopplat för tillfället. Tyvärr. Bättre lycka nästa gång hjärtat.
 
Jag är en människa som blir väldigt ynklig och svag när det kommer till förändringar i livet. 
Just nu pågår det många förändringar i mitt liv. Stora dessutom (för mig).
 
- Jag flyttar i början på nästa månad, darr darr.
Jag börjar på socionomutbildningen på måndag, i Malmö. Ännu mer darr darr.
Jag är mest rädd för att jag ska bli skjuten påväg till skolan från tåget.
Har hört om många skottlossningar i Malmö.. 
Alltså Elin Ahlberg......................................
 
Jaja iallafall, nummer två på skrämsellistan utbildning är: KOMMER JAG KLARA HÖGSKOLETEMPOT?!
Svar: Ja om jag vill.
 
Det vill jag ju såklart.
Okej, vad oroar jag mig mer för då?
 
Kommer Nisse trivas i lägenheten?
Kommer han skälla på grannarna?
Svar: A. Ja han kommer nog trivas.
        B. Nej, han är ingen bjäbbhund.
 
Okej, tack för svaren hjärnan. Nu kan jag pusta ut *tummen upp*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela